Sunday, July 18, 2010

Happy Father Days

Gambar Kek yg ditempah....terkujat ayah sebab dia kata awat birthday dia banyak kali tahun ni???
Tu dia....si kecik Rayyan sibuk membantu Tok Wan dia potong kek...cayalah
Sibuk sangat dia, sampai tak sabaq2

Kali ni sambutan Hari Bapa kiranya Suprise la...hikkk...hikk. Bukan apa, aku order kek ni pun tergesa2, nasib baik la Kak Syima begitu prihatin ngan costomer dia ni....dapat jugak la. Yang suprisenya....kek ni aku suruh dia hantaq sebab aku tak dak kat rumah, still otw dr rumah mentua....yg syoknya...TERKUJAT ayah aku terima kek tu...heran dia sebab ada kek orang hantar. Sampai ja kat rumah, soalan pertama dia tanya aku " Ni kek apa pulak???Awat sambut birthday dia banyak kali tahun ni????"....hikkk...hikkk....lawak sungguh ayah aku ni.

Aku pun bagitau la, kek ni nak sambut Happy Father's Days.....OOOOOO.....Patutla. So apa lagi kami pun sambut sama la ramai2 bersama suamiku....SELAMAT HARI BAPA buat Ayah & Suami kesayanganku....Semoga hidup kalian diberkati...

No comments:

Post a Comment